ANTREPRENORIAT PENTRU O VIAȚĂ ACTIVĂ

INFORMARE ȘI PUBLICITATE

Instructiune privind implementarea proiectului pe perioada starii de urgenta

Instructiune privind aplicarea unor masuri care se impun în contextul epidemiei cu COVID-19 pentru implementarea proiectului poate fi descărcată de AICI

_____________________________________________________________________________________________________

Metodologia de implementare a planurilor de afaceri

Metodologia de implementare a planurilor de afaceri poate fi descărcată de AICI

_____________________________________________________________________________________________________

Rezultatele concursulului pentru acordarea premiilor celor mai activi participanți la cursul de Competențe antreprenoriale din cadrul proiectului „Antreprenoriat pentru o viață activă”, Cod proiect 105354

Rezultatele finale ale concursului pentru acordarea premiilor celor mai activi participanți la cursul de Competențe antreprenoriale pot fi descărcate AICI

_____________________________________________________________________________________________________

Rezultate finale concurs selecție pentru finanțare a planurilor de afaceri în cadrul proiectului "Antreprenoriat pentru o viață activă", Cod proiect 105354

Rezultatele finale ale concursului de selecție, rezultate în urma soluționării contestațiilor, pot fi descărcate AICI

_____________________________________________________________________________________________________

ANUNȚ

Întrucât 30.11.2018, 01.12.2018 şi 02.12.2018 sunt zile libere și nu se pot depune contestații la Registratura Universității din Craiova (Str.A.I. Cuza, Nr. 13, Craiova), termenul de depunere a contestațiilor se prelungește până luni, 03.12.2018, ora 16:00.

_____________________________________________________________________________________________________

Rezultate concurs selectie pentru finantare a planurilor de afaceri in cadrul proiectului "Antreprenoriat pentru o viata activa", Cod proiect 105354

Rezultatele concursului de selectie pot fi descarcate AICI

_____________________________________________________________________________________________________

ANUNȚ

În atenția grupului țintă,

În perioada 10 Octombrie – 10 Noiembrie se vor depune planurile de afaceri și documentele însoțitoare, conform metodologiei publicate pe site, la următoarea adresă:

Universitatea din Craiova, INCESA, Blvd. Decebal, nr. 107, Camera 321, etajul 3.

Pentru asigurarea conformității documentelor, înainte de depunerea acestora, vă recomandăm să consultați consilierii.

Va mulțumim!

Nota de informare: Perioada de depunere a planurilor de afaceri a fost prelungită până la data de 15 noiembrie 2018!

Nota de informare: Perioada de depunere a planurilor de afaceri a fost prelungită până la data de 19 noiembrie 2018!

Modelul planului de afaceri (+ anexe), în format editabil poate fi descărcat AICI

_____________________________________________________________________________________________________

Metodologie de evaluare și selecție a planurilor de afaceri și de acordare a ajutorului de minimis pentru firmele nou înființate în cadrul proiectului "Antreprenoriat pentru o viață activă"

Metodologia poate fi descărcată: AICI, iar anexele în format editabil: AICI

_____________________________________________________________________________________________________

CONCURS – "Cea mai bună idee de afaceri"

Rezultatele finale ale concursului "Cea mai bună idee de afaceri" sunt următoarele: REZULTATE FINALE

Felicitări tuturor participanților și mult succes în viitor!

_____________________________________________________________________________________________________

Rezultatele intermediare ale concursului "Cea mai bună idee de afaceri" sunt următoarele: REZULTATE INTERMEDIARE

Eventualele contestații (Anexa 7 la Metodologia de desfășurare a concursului) se pot depune la adresa: ava@incesa.ro, până MÂINE, 26.06.2018, ora 19:00.

Soluționarea contestațiilor și rezultatele finale vor fi afișate MIERCURI, 27.06.2018, ora 10:00.

_____________________________________________________________________________________________________

Invităm membrii grupului ținta să-și prezinte ideea de afaceri în cadrul concursului "Cea mai buna idee de afaceri", organizat în cadrul proiectului "Antreprenoriat pentru o viață activă".

40 de idei de afaceri vor fi premiate cu premii a câte 500 de lei fiecare.

Concursul CEA MAI BUNA IDEE DE AFACERI se va desfășura în data și la locațiile următoare:

JUDET Dolj Gorj Olt Mehedinti Valcea
ORAS Craiova Targu Jiu Slatina Dr Tr Severin Rm Valcea
ADRESA Str. A.I.Cuza, nr. 13 Aleea 23 August, nr.11 Str. Primăverii, nr. 5 Strada Călugăreni Nr. 1 Str. General Prapogescu, nr. 19
Universitatea din Craiova Liceul Energetic Colegiul ec. P.S. Aurelian Universitatea din Craiova Centrul Universitar Drobeta Turnu Severin Colegiul Alexandru Lahovari
Sala 228 Sala S12 Sala de festivitati Sala A1 Cabinetul de informatica
DATA 23.06.2018 22.06.2018 22.06.2018 23.06.2018 22.06.2018
ORA 09.00 16.00 11.00 10.00 17.00
COMISIE NEGRILĂ Maria
ROȘCULETE Elena
ȘTEFĂNESCU Corina
BĂNDOI Anca
FLORESCU Cristian
STAMATESCU Raluca
BONESCU Adrian
BRABETE Valeriu
GAGIU Mirabela
CEPLEANU Ciprian
MIHAI Magdalena
RADU Gabriela
BELGUN Cristian
DRAGOMIR Laurentiu
LUNGU Raluca
supleant VASILESCU Laura supleant DRĂCEA Marcel supleant SPULBĂR Cristi supleant AVRAM Marioara supleant CRĂCIUN Liviu

 

Pentru înscriere, vă rugăm sa depuneți cererile, însoțite de planul de afaceri, miercuri, 20.06.2018, în intervalul orar 09.00 – 17.00, la Sediul INCESA, Bvd. Decebal, nr. 107, etaj 2 – Secretariat, CRAIOVA.

De asemenea, aceleași documente le puteți transmite consilierului dvs., în format electronic. Participarea la concurs, în acest caz, va fi condiționată de depunerea lor, în format fizic, în ziua concursului.

Regăsiți aici: metodologia concursului de idee de afaceri, precum și formatul de plan de afaceri simplicat.

____________________________________________________________________________________________

Măsurile de informare și publicitate prevăzute în cadrul acestui proiect sunt:

  • conferința de lansare și finalizare a proiectului,
  • conferințe de presa,
  • 1000 de pliante,
  • 60 de postere,
  • 6 rollup-uri (câte unul pentru fiecare centru de implementare),
  • website.